انتصاب جناب آقای دکتر علی محمدی به عنوان مدیرعامل گروه شرکت های خیام فولاد نیشابور
انتصاب مدیرعامل جدید گروه شرکت های خیام فولاد نیشابور
با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف کلان راهبردی و پیشبرد برنامههای توسعهای گروه شرکتهای خیام فولاد نیشابور، بنا بر مصوبه هیئت مدیره محترم، جناب آقای دکترعلی محمدی به عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه منصوب گردیدند.
انتصاب شایسته ایشان که مرهون تعهد، دانش تخصصی و سوابق درخشان مدیریتیشان میباشد، نقطه عطفی در مسیر تعالی و بالندگی این گروه صنعتی خواهد بود. روابط عمومی گروه شرکتهای خیام فولاد نیشابور، ضمن تبریک این انتصاب به ایشان و خانواده بزرگ این مجموعه، از درگاه ایزد منان توفیقات روزافزون، عزت و سربلندی ایشان را در ایفای وظایف خطیر محوله و اعتلای جایگاه صنعت فولاد کشور مسئلت مینماید.
امید است با اتکا به درایت جناب آقای محمدی و همراهی سرمایههای انسانی متخصص این مجموعه، شاهد دستاوردهای نوین و دستیابی به افقهای روشنتر در صنعت فولاد باشیم.