- پایبندی به ارزشهای اخلاقی در ارتباطات و تعاملات فردی و سازمانی با توجه به پنج اصل تعهد، صداقت، صراحت، صمیمیت، شفافیت و مسئولیت پذیری
- پایبندی به فرهنگ کار و تلاش در عرصه تولید و جلب رضایت مشتریان، ذینفعان و ارباب رجوع
- باور به فرهنگ دینی و ملی و پیروی از آن در جهت ارتباط با همکاران، مشتریان و ارباب رجوع با تأکید بر حفظ کرامت انسانی
- رعایت و اجرای کامل قوانین، مقررات و ضوابط اداری و پرهیز از هرگونه سوء استفاده از موقعیت شغلی و تبعیض در تعاملات و ارتباطات کاری و حفظ اطلاعات و اسرار سازمانی
- سرعت، دقت، سهولت و کیفیت در ارائه خدمات و تحویل کالا
- حفظ حریم شخصی و اسرار مشتری و رازداری نسبت به اطلاعات مشتریان
- رعایت نظم، انضباط و پیراستگی محیط کار و آراستگی پوشش ظاهری مطابق با ضوابط و مقررات شرکت
- استفاه بهینه از منابع و امکانات شرکت و جلوگیری از اسراف و تبذیر با رعایت صرفهجویی هدفمند و خردمندانه
- رعایت احترام، ادب و متانت نسبت به مراجعین، همکاران و پایبندی به فرهنگ نقدپذیری، پاسخگویی، مسئولیت پذیری و اعتماد متقابل
- ارزش نهادن به زمان و وقت شناسی در انجام فعالیتها و تعهدات و پاس داشتن حقوق و وقت همکاران، مشتریان و ارباب رجوع
- التزام به اجرای صحیح و به موقع تعهدات و احساس مسئولیت و تعلق نسبت به حرفه و سازمان و ایجاد توازن بین منافع فردی و سازمانی با اولویتدهی به منافع سازمانی
- اطلاعرسانی شفاف، به موقع، دقیق و کامل و ارائه مشاوره مؤثر در جهت ادای احترام به حق اطلاعیابی مشتریان و مصرفکنندگان